Billboardy od razu przychodzą na myśl, gdy myślimy o reklamie zewnętrznej i nie bez powodu. Około 71% konsumentów jest zaangażowanych w te reklamy przydrożne.
Oto najpopularniejsze rodzaje billboardów:
Billboardy od razu przychodzą na myśl, gdy myślimy o reklamie zewnętrznej i nie bez powodu. Około 71% konsumentów jest zaangażowanych w te reklamy przydrożne.
Oto najpopularniejsze rodzaje billboardów:
Ponieważ około 68% konsumentów podejmuje decyzje zakupowe w samochodzie, dobrze zaprojektowany przydrożny billboard może być kluczowym elementem ścieżki sprzedaży każdej marki. Ta forma marketingu nie ma być agresywna i bezpośrednia. Jest subtelniejszy i bardziej przyjazny dla konsumentów.
Cyfrowe billboardy mają tę zaletę, że wyświetlają filmy i animacje, dzięki czemu są znacznie bardziej przyciągające wzrok. Możesz wykazać się kreatywnością przy projektowaniu billboardów i przesyłaniu wiadomości. Haczyk? Reklama na nich jest około 3-4 razy droższa niż na billboardach statycznych.
W przeciwieństwie do billboardów statycznych, które nie mogą się nigdzie poruszać, billboardy mobilne mają tę zaletę, że mogą dotrzeć tam, gdzie jest tłum. Jeśli odbywa się koncert lub ważne wydarzenie, możesz skoordynować swoje mobilne billboardy, aby pojawiały się częściej w tych obszarach.
Stworzenie interaktywnego billboardu nadaje zupełnie nowy wymiar zaangażowaniu marek. Patrzenie na reklamę na billboardzie to jedno, ale umiejętność zaangażowania się w nią to drugie.